Känslan när man lämnar dottern på skolan…
är både jobbig och rolig. Det jobbiga är att hon börjar bli stor och jag hänger inte riktigt med. Det […]
Känslan när man lämnar dottern på skolan… Läs hela inlägget
är både jobbig och rolig. Det jobbiga är att hon börjar bli stor och jag hänger inte riktigt med. Det […]
Känslan när man lämnar dottern på skolan… Läs hela inlägget
Jag har fått blommor av min man! Underbart… bara för att han älskar mig! Sånt gillar jag! Tack älsklingen!
Plötsligt händer det! Läs hela inlägget
Här har helgen varit bra! Idag har jag bakat LCHF-frallor, baconmuffins och gjort nötmüsli. Frallorna är till Ulf, han har
Jag har nu ätit LCHF i drygt 2 månader. Jag har varit på semester (Bulgarien), jag har druckit vin och
LCHF – ett enklare liv Läs hela inlägget
Vi har bokat Jill på Rondo i slutet på oktober. Det ska bli så kul att åka iväg med gubben.
Jill Johnsson på Rondo Läs hela inlägget
I förra veckan fick jag kantareller av en god vän! Hon hade tillsammans med sin mamma varit i skogen och
Nu har det gått ett par veckor av mina behandlingar. Behandlingsperioden började med 4 ggr av inre strålning. Inre strålning
Behandlingarna… Läs hela inlägget
Har ni missat något av de andra inläggen så har ni de här, del 1, del 2, del 3 och del 4. Livet är
Livmoderhalscancer, del 5 Läs hela inlägget
Har ni missat något av de andra inläggen så har ni de här, del 1, del 2 och del 3.
Livmoderhalscancer, del 4 Läs hela inlägget
Om du missat de första två delarna så hittar du del 1 här och del 2 hittar du här När
Livmoderhalscancer, del 3 Läs hela inlägget
Början på min cancerhistoria hittar du här Till helgen skulle vi fira min 40-årsdag. Hela kvällen genomsyrades av snack om
Livmoderhalscancer, del 2 Läs hela inlägget
I december 2013 fick jag diagnosen livmoderhalscancer! Det är något jag har hört om och sett reklam på tv att
Livmoderhalscancer, del 1 Läs hela inlägget
Nu har vi firat mamma. Vi var på Soya och åt. Sen hem till mamma för lite mingel. Jag hade
60-årspresenten Läs hela inlägget
Så vad det dags igen. Jag tränade =) Stolt över mig själv som gjorde det fast det var sååå jobbigt
Lördagsträning Läs hela inlägget