Bästa helgen… ever!
Äntligen måndag! Ja, här finns ingen söndags- eller måndagsångest! Ny vecka och nya möjligheter! I lördags gick gubben och jag […]
Bästa helgen… ever! Läs hela inlägget
Äntligen måndag! Ja, här finns ingen söndags- eller måndagsångest! Ny vecka och nya möjligheter! I lördags gick gubben och jag […]
Bästa helgen… ever! Läs hela inlägget
Helgens tur startade redan kvart över fyra, det var då klockan ringde! Vi packade in oss i mustangen och åkte
Septemberturen Läs hela inlägget
Fredag och idag ringde klockan 4:30. Det var dags för fredagsspinning på Friskis. Jag är trött idag och har sovit
Fem en fredag v. 36: Röd tråd Läs hela inlägget
Idag är det måndag och jag måste bara berätta vilken underbar helg vi haft. Vi, mustangklubben, har haft besök av
Besök från Borlänge Läs hela inlägget
Veckans fredagsfrågor, Fem en fredag handlar om minnen. 1. När var sista sommarkvällen? Den måsta varit i helgen, då det
Fem en fredag v. 35: Minne Läs hela inlägget
Nu när augusti har gått över till september och jag börjar känna mig varm i kläderna på jobbet. Jag har
Träningspremiär Läs hela inlägget
Idag har jag varit med på en studentmässa på Jönköping University. Det var kul att prata med studenter om av
Fem en fredag v. 34: Förändring Läs hela inlägget
Jag hakar på en bloggutmaning, Fem en Fredag: sommar 2022. Utmaningen går ut på att svara på fem frågor som
Fem en fredag – sommar 2022 Läs hela inlägget
En nackdel, om det nu kan räknas som nackdel att få köpa kläder, är att jag hinner gå en snabb
Nyinköpta kläder Läs hela inlägget
Helgen har gått jättefort, som vanligt egentligen! Vi har firat att Mustangklubben 40 år men mer om det lite senare.
Mustangklubben 40 år Läs hela inlägget
Hur har du det i värmen? Det har verkligen varit varmt de senaste veckorna. Snart blir det nog normala temperaturer
Mitt nya arbete Läs hela inlägget
Det är ett någon vecka sedan vi kom hem från vår semesterresa och jag tror att alla intryck är sorterade
Semesterresan Läs hela inlägget
Hej på er… I helgen har Uffe och jag varit på mustangträff igen. Denna gången i Karlskoga. Sveriges största mustangträff
Sveriges Största Mustangträff Läs hela inlägget
För några veckor sedan firade Uffe och jag Tennbröllop, det var alltså tio år sedan vi gifte oss. Ganska stort,