Småvägar, fika och planering
I helgen gav vi oss ut för att reka inför en Mustangtur som vi ska arrangera i augusti. Målet för […]
Småvägar, fika och planering Läs hela inlägget
I helgen gav vi oss ut för att reka inför en Mustangtur som vi ska arrangera i augusti. Målet för […]
Småvägar, fika och planering Läs hela inlägget
Igår fick vi besök från region Östergötland. Tre mustanger kom den norra vägen över Vättern och en tog den södra
Besök från andra sidan Vättern Läs hela inlägget
I ett regnigt Floby möttes vi upp. Det var kallt och grått och jag funderade ärligt talat på om det
I höstas fyllde min svärfar 80 år. Han är väldigt pigg och jobbar fortfarande som entreprenör. Det är ju alltid
Huskvarna museum Läs hela inlägget
Det här är Bruno. Han är en Cavapoo och ungefär fyra månader gammal. Men jag får nog börja från början.
Bruno, vår Cavapoo Läs hela inlägget
Det var länge sedan sist. Jag har tänkt flera gånger att jag borde börja blogga igen, men ju längre tiden
Jag hittade tillbaka hit igen Läs hela inlägget
I fredags var det min sista semesterdag för sommaren. Uffe hade redan börjat jobba, så jag hade haft en vecka
Sista dagen på semestern – ett äventyr på Högt & Lågt i Jönköping Läs hela inlägget
Dagen började med solsken och en morgonpromenad innan frukost. Sedan bar det av till Sätila… Sätila tänker ni nog nu
Lördagsutflykt till Tjolöholms slott – en dag vid havet Läs hela inlägget
Midsommarhelgen 2025 är över – och i år blev det en blandning av tradition, bensindoft och vila.Jag gillar när midsommar
Midsommarhelg 2025 – sill, solsken och mustangtur Läs hela inlägget
Idag firar vi vår bröllopsdag – 13 år som man och hustru. Det kallas spetsbröllop.Det känns både som igår –
Spetsbröllop –13 år som gifta: små reflektioner en bröllopsdag Läs hela inlägget
Det var ett tag sedan jag bloggade. Livet har haft sitt tempo, men nu känns det roligt att få dela
Boktips 2025: Böcker och ljudböcker jag lyssnat på senaste tiden Läs hela inlägget
Vilken helg jag har haft! Den började med ett efterlängtat besök hos naprapaten för att få hjälp med min nacke
En helg fylld av mustangträff, glass och vänner Läs hela inlägget
kroppen och jag hade olika åsikter Den här veckan började lite som en måndagsmorgon i november – seg, trött och
Vecka 3 i WR 66, hantlar Läs hela inlägget
Bonjour och välkomna till en liten bit av Provence! Månadens bok i februari är en riktig karamell: Je m’appelle Agneta
Månadens bok – Je m’appelle Agneta Läs hela inlägget