Kan man vara rädd för att bli smal?
Jag följer Biggest Loser på Kanal 5. En tanke som slår mig medan jag sitter i soffan och tittar på […]
Kan man vara rädd för att bli smal? Läs hela inlägget
Jag följer Biggest Loser på Kanal 5. En tanke som slår mig medan jag sitter i soffan och tittar på […]
Kan man vara rädd för att bli smal? Läs hela inlägget
Sitta i babysittern. Isac gillar den inte speciellt mycket han vill bara ligga i soffan och sova. Just nu ligger
Inez vill oxå Läs hela inlägget
att ta tag i sitt liv. Förra veckan var jag jätteduktig och mumsade nästan ingenting. Denna vecka har jag mumsat
Att det ska vara så svårt… Läs hela inlägget
av Ulfs bror och flickvän. De började att sätta upp sockeln på köket. Projektet har ju stått still ett tag,
Igår hade vi besök… Läs hela inlägget
Jag har två underbara barn. Inez är så gullig mot sin lillebror och Isac tittar så fascinerat på Inez när
Jag är världens lyckligaste! Läs hela inlägget
Idag har varit en bra dag! Jag har gått runt sjön, det var sååå halt och det tog lång tid.
En bra dag helt enkelt Läs hela inlägget
Varje dag vill jag skriva ett inlägg här på bloggen MEN det verkar inte som om tiden och orken räcker
Tiden räcker inte till! Läs hela inlägget
Igår var vi på BVC och vägde både Isac och Inez. Isac vägde 4055 g och var 55,2 cm lång.
Viktuppgång!? Läs hela inlägget
Strax innan alarmet startade kl 07 i morse så ville Inez komma in i vår säng. Så då snoozade jag
Det funkade… nästan! Läs hela inlägget
Hela dagen hinner gå innan jag kommer ur pyjamasen! Jag får dåligt samvete och vill inte att det ska vara
Jag måste organisera mig! Läs hela inlägget
Här är det sjukstuga. Inez var hängig igår. Vi trodde att det beror på dos 2 av vaccineringen av svininfluensan.
Denna helgen har varit lugn och skön. I lördags gick vi långpromenad runt sjön. Jag trodde inte att jag skulle
Välkommen till världen, Isac! Detta är min förlossningsberättelse om när Isac föddes. Allt började torsdagen den 14 januari 2010. Jag
Förlossningsberättelse Läs hela inlägget