Vad gjorde du i helgen?
GoMåndag! Härligt väder vi har i dag denna sköna måndag 🙂 Eller hur? Vad har ni gjort i helgen? Vi […]
Vad gjorde du i helgen? Läs hela inlägget
GoMåndag! Härligt väder vi har i dag denna sköna måndag 🙂 Eller hur? Vad har ni gjort i helgen? Vi […]
Vad gjorde du i helgen? Läs hela inlägget
I helgen åkte vi på en mustangtur till Halmstad tillsammans med ett annat par. Vilken snart börjar bli tradition då
En mustangtur till Hedin Bil i Halmstad Läs hela inlägget
För ett par veckor sedan hade vi premiärturen med mustangen, nämligen den 17 april på mustangens födelsedag. Vi började på
Premiärturen, 2022 Läs hela inlägget
Det var under promenaden idag som jag hittade denna stenen. Den låg på gångvägen och jag lyfte upp den och
En målad sten Läs hela inlägget
Idag skiner solen igen. Det är ju så skönt och jag blir på gott humör. Idag är årets första vårmånad
I november var jag hos min lymfterapeut och då frågade jag om remiss för att få en fettsugning. Hon skickade
I mitten på januari kom jag in på en fristående kurs inom Projektledning. Det var under hösten som jag började
Vad jag gjort senaste månaden Läs hela inlägget
Elva änkors man, Denise Rudberg Dalskuggan, Viveca Sten Guldmakaren, Mats Ahlstedt Trojanen, Mats Ahlstedt Ondskans ansikte, Mats Ahlstedt Öga för
Böcker jag lyssnat på 2021 Läs hela inlägget
Det har redan gått 11 dagar in i januari. Ledigheten mellan jul och nyår var välbehövlig och jag känner att
Årskrönika 2021 Läs hela inlägget