Högt & Lågt
Förra veckan hade vi ”sommarfest” på jobbet. Lite annorlunda i år då pandemin fortfarande härjar. Vi hade bokat på Högt […]
Förra veckan hade vi ”sommarfest” på jobbet. Lite annorlunda i år då pandemin fortfarande härjar. Vi hade bokat på Högt […]
Hallå hallå, hur har din vecka varit? Min har gått jättesnabbt med skolavslutningar och bröllopsdagsfirande. Ja lite i förskott då
Ja, nu är det äntligen sommarlov för barnen. De har verkligen längtat och räknat ned, särskilt Inez som slutar sexan
För drygt 11 år sedan gjorde jag endel utmaninger. Bland annat gjorde jag en 6 veckorsutmaning som en tjej som
6 veckors utmaning Läs hela inlägget
Måndag… igen. Helgen går som vanlig supersnabbt. I fredags levererades studsmattan som jag lite impulsivt beställde i torsdagsmorse. Så det
Morsdagshelg Läs hela inlägget
På söndag är det morsdag, det har nog inte undgått någon 😉 Mors dag är en av de största temadagarna
Inspiration till Morsdagspresent Läs hela inlägget
Jag har ganska torr hud och har därför valt att använda märket Maria Åkerberg. Maria Åkerbergs produkter har bra och
Min hudvårdsrutin Läs hela inlägget
Halloj på er..! Tiden rusar fram och här kommer ett inlägg från förra helgen när några i Mustangklubben gjorde en
Kristi Himmelsfärdsdag Läs hela inlägget
Efter promenaden runt Mullsjön, köpte vi fika på Landhs. Jag köpte en citroncheesecake med kladdkakebotten. Den var supergod. Vi fikade
Idag när jag vaknade hörde jag hur det blåste ute. Det tog tag i hela huset och jag kröp längre
Vad hände med våren? Läs hela inlägget
Jag läste ett inlägg från en bloggare som visade upp sina 15 första bilder på Instagram. Jag började fundera på
Mina 10 första poster på Instagram Läs hela inlägget
Jag vill blogga varje dag MEN känner en stor prestationsångest. Det är som om jag har en djävul och en
Prestationsångest Läs hela inlägget