Påsken, en tid av återhämtning
Hej på er! Hur har påsken varit? Min/Vår har varit jättelugn. Vi har latat oss och gått långa promenader i […]
Påsken, en tid av återhämtning Läs hela inlägget
Hej på er! Hur har påsken varit? Min/Vår har varit jättelugn. Vi har latat oss och gått långa promenader i […]
Påsken, en tid av återhämtning Läs hela inlägget
För några år sedan började jag längta tillbaka till löpningen. Jag var dock ganska tung då och kände att jag
och hemmajobb. Fredag och ikväll blir det tacos. Vi äter tacos varje vecka, blir det inte på fredagen så blir
Solgul fiskgratäng Läs hela inlägget
Hej på er! Hur var helgen? Min var bra fast det blev inte som jag tänkt. Jag hade planerat en
Jag mår så bra Läs hela inlägget
Arbetsveckan nummer två är snart avklarad. Härligt. När onsdag har kommit så går det fort till fredag. Igår fyllde Isac
Jag går ut genom dörren och det har kommit ca 3 cm nysnö. Det är tyst och kallt. Jag startar
Det är alldeles tyst Läs hela inlägget
Nu har det gått en vecka in på 2021. Jag vill därför göra en årssammanfattning av året som gått. Gjorde
Sammanfattning av 2020 Läs hela inlägget
Inledning Titel: Tio grisar nere Författare: Denise RudbergSerie: Marianne Jidhoff (del 10)Utgiven: 2020-10-12 Handling Boken utspelas dels i 1993 och dels
Bokrecension: Tio grisar nere Läs hela inlägget
Hur har ni det med julstämningen? Min julstämning kommer sakta och säkert. I år har vi gjort något som barnen
Pepparkakshus Läs hela inlägget
Igår när jag sagt till god natt till Inez började en dokumentär, En våldsam kärlek, där vi får följa 4
En våldsam kärlek Läs hela inlägget
På grund av rådande Covid-19 så kunde vi inte åka på den semestern som vi hade tänkt oss. Inte heller
Semesterprojektet Läs hela inlägget
Halloj på er! En konstig känsla gjorde sig påmind i början på veckan och jag insåg att det var för
Mammografi och studiedag Läs hela inlägget
Hej på er! Hur har ni haft det? Har sommaren varit bra? Jag har åter igen hamnat ur bloggandet… Ledsen
Sommarminne nr 1 Läs hela inlägget