7 månader
Idag firar vi att Inez blir 7 månader. I morse låg jag i sängen och tänkte på hur jag för […]
Idag firar vi att Inez blir 7 månader. I morse låg jag i sängen och tänkte på hur jag för […]
Min lilla gullunge ska bli storasyster! I mitten på jan kommer nästa underverk.B-) Tjingeling!
Det är så varmt och skönt ute att man får skuldkänslor när man är inne. Fast man är ju mycket
Äntligen sommar… Läs hela inlägget
Här är lite blandade bilder på Inez när hon är 5½ månad. På tisdag blir hon 6 månader =)
Lite Inez-bilder Läs hela inlägget
Imorgon skulle min bonusmamma och pappa vara barnvakt åt Inez. Min bonusmamma ringde och frågade om det var ok att
Igår var en pissdag! Läs hela inlägget
Ikväll har Ulf och jag haft vuxentid. Vi har tillsammans med ett annat par varit på bio, den nya Terminatorfilmen.
De underbarast månaderna som finns! Visst är maj och september också skönt men nu vet man att sommaren är här.
Juni, Juli, Augusti Läs hela inlägget
Vi är och hälsar på Ulf i skogen. Min pappa har nu åkt med en timme och verkar otröttlig. Skogsmaskinen
men solen skiner. Man kanske ska ge sig ut iallafall. Inez rullade igår igen. Nu ligger hon på golvet och
Det blåser ut… Läs hela inlägget
Idag så hittade jag Inez på magen, igen. Hon försöker och försöker hela tiden och idag lyckades hon igen. Vi
Hon rullade idag igen… Läs hela inlägget
Idag är Inez 5 månader. Jag vet att alla nyblivna föräldrar tycker att tiden går snabbt och det gör även
Inez har fått en hoppgunga av morfar och Anne-Marie. Hon verkar gilla den fast hon inte riktigt vet vad hon
Idag har vi haft finfint besök. Nickie och Moa har varit här. Vi gick en promenad runt sjön och sen
Fint besök =) Läs hela inlägget
när jag tagit mig i kragen och äntligen gett mig ut på min första springtur sedan Göteborgsvarvet förra året. Nästan