Eftermiddag
Inez sover skönt i mammas säng. Det är svårt att få henne av somna i sin egen säng. Fast i […]
Inez sover skönt i mammas säng. Det är svårt att få henne av somna i sin egen säng. Fast i […]
Nu är Bernt här! Han hjälper oss med baksidan. Han är lite lugnare än Alf. Alf hade inte tid att
Gör om, gör rätt! Läs hela inlägget
Sådär, nu är på väg hem. Det har varit en skön pic-nick. Vart och skönt när det inte blåste!Julia är
På väg till Ödeshög, där vi ska möta upp de andra på macken. Jag har packat engångsgrill och grillkorv. Blir
Många fina bilar har vi sett idag. Sen var vi och fikade på Vulkanön. Det var mysigt. Tyvärr var det
Veteranbilar i Tidaholm Läs hela inlägget
Så ska det låta med en sovande gullunge och systerdottern plus en krasslig sambo! Imorgon åker vi nog till Tidaholm
Så ska det låta… Läs hela inlägget
Här sitter min systerdotter Julia. Hon har precis skapat sin första blogg: http://jullansskrivarhorna.blogspot.com. Tjingeling
Nu är Alf här och gräver. Det blir så fint. Snart kommer det en lastbil med matjord. Då blir det
Idag har Ulf varit ledig. Vi har varit på Ryhov och gjort ett ultraljud på Inez knöl. De trodde det
En dag tillsammans Läs hela inlägget
Detta är min lunch, räksallad. Idag har jag gjort morotspuré till Inez men hon sover å sover… Hon får äta
Dagens lunch Läs hela inlägget
Idag har vi varit och hälsat på min mormor. Hon är 93 år och bor i Vaggeryd. Vi har fikat
Gammelmormor Läs hela inlägget
Igår åt Inez upp ½ portion gröt. Jag hade bara gjort en ½ portion och hon åt upp allt. Det
Smakportioner del 2 Läs hela inlägget
Här sitter i Inez i fina babysittern som morfar och Anne-Marie har köpt till henne. Det är en fin dag