Fredagsmys
Inez är å hälsar på morfar!
Inez har fått sin första smakportion. Det blev lite potatis som åkte in och ut en stund. Det verkade som
Smakportioner! Läs hela inlägget
Inez börjar bli så stor nu. Hon är medveten om saker och ting. Hon vill kela när hon ska sova
När man känner att man har betydelse… Läs hela inlägget
att jag har slutat blogga! Men det har jag inte! Jag vet inte varför jag inte har skrivit på en
Ni kanske tror… Läs hela inlägget
I fredags var vi hos min pappa och bonusmamma. Det var jättelänge sen vi träffades. Vi spelade kort och ett
Inez ligger i babygymmet. Hon ligger och tittar på de olika sakerna. Jag ser hur hon vill ta i pingvinen
Att gripa efter något Läs hela inlägget
Det vackraste jag vet är de här två personerna. Se så fint Inez klappar på sin pappa! Här hittar ni
Fredagsfoto: vackraste Läs hela inlägget
Målarfärg i håret och på armen… vad jag klabbar men det blir fint =) Vi har nu börjat att grundmåla
… damm i näsan, damm i öronen, damm i ögonen och damm lite överallt. Jag har nämligen slipat spackel och
Damm damm damm Läs hela inlägget
… och det är dags för Beck igen. Jag har sett filmerna innan med ändå sitter jag här framför tv:n.
Söndagkväll… Läs hela inlägget
… har vi börjat renovera tv-rummet. Igår rev vi ned all gammal tapet. Det var en tapet som förra ägaren
Idag är det fredagen den 13:e. Kommer det hända någon otursaktigt idag? Tror ni på skrock? Ulf tror inte på
Fredag den 13:e Läs hela inlägget
Det ringde på dörren. När jag öppnade dörren och utanför fanns ett paket. När jag öppnar paketet finner jag ett
Skrivutmaning 72: Paketet på trappan Läs hela inlägget