Ordlös Onsdag: Nära
Fler bidrag hittar du här!
Ordlös Onsdag: Nära Läs hela inlägget
I lördags var vi på Cocktailparty, Inez första fest. Det gick bra och Inez somnade i vagnen. När klockan blev
Cocktailparty och Dop Läs hela inlägget
… är ju inget roligt! Men jag måste vara tacksam att Inez sov till halv sex i morse, inget nattmål!
Att vakna med huvudvärk… Läs hela inlägget
slappträsket..! Imorgon blir det andra bullar… Det är ohållbart att hålla på att mumsa så här som vi gör… MEN
Det är dags att ta sig ur… Läs hela inlägget
Denna figur står i vårt fönster, det är Ulfs och han är barnsligt förtjust i prydnadssaker. Det är inte jag
Tisdagstema: Figur Läs hela inlägget
Jag gav mig… Jag ammar Inez men hon får mer mjölkersättning nu… Det känns så skönt… jag har ju inte
Jag mår mycket bättre nu… Läs hela inlägget
… vart tar tiden vägen? Idag är Inez 2 månader och jag ska gå på efterkontroll… hoppas att jag har
Det har redan gått 2 månader… Läs hela inlägget
Så köper vi en Nikon D60 imorgon… jag hoppas verkligen det för jag har längtat efter en ny kamera lääänge..!
Om jag får som jag vill… Läs hela inlägget
… än att se sitt barn mätt och belåten. Amningen fungerar, ibland får jag ge mjölkersättning men då beror det
Den finns inget bättre… Läs hela inlägget
Jag ammade fullt ut igår! Jag ammade ofta och Inez verkade nöjd! Jag hoppas att detta fungerar… Hon hade gått
Nu går det bättre… Läs hela inlägget
… tja, det går väl så där… det finns ju inte så mycket bröstmjölk så jag har köpt ett te,
Amningsrapport… Läs hela inlägget
… förrän jag har testat allt! Jag ringde till Amningsmottagningen idag och frågade efter nässprayet som ska öka utdrivningen. Jag
Jag vill inte ge upp… Läs hela inlägget
… var att ge mer mjölkersättning. Detta betyder att jag nu ger Inez 125 ml mjölkersättning och sedan erbjuder jag
Amningslösningen… Läs hela inlägget